Wednesday 31 July 2019

Complex Object(Складний додаток).


Theory

Додаток(Object)-це частина речення яка вживається після присудка(додається до присудка).  Складається з одного або декількох слів. 

Сomplex Object( Складний додаток)-це додаток( Object) який складається з займенника у об'єктному відмінку(me, him,her, us, you,them) або іменника+інфінитив.   Вживається переважно після 'want".  I want you to come tomorrow-я хочу щоб ти прийшов завтра.  I want him to help me-Я хочу щоб він допоміг мені.


Complex Object from Irina Shipilova




Exercises

want+complex object with usual infinitive( in Present)
Я хочу щоб ти прийшов завтра=I want you to come tomorrow
Я хочу щоб ви пішли.  Але я хочу щоб ти залишився.  Вони хочуть щоб я пояснив їм цю інструкцію. Я хочу щоб вони самі прочитали її.   Мама хоче щоб Павло купив новий комп’ютер. Павло  хоче щоб мама дала гроші на ноутбук. Вчитель хоче щоб діти сиділи тихо. Діти хочуть щоб вчитель вийшов з класу.
Я хочу щоб ви зрозуміли мене. Я хочу щоб він залишався вдома.  Вона хоче щоб я  слухав її.  Я хочу щоб вона слухала мене. Вони хочуть щоб ми відвідали їх на Різдво. Ми хочемо щоб вони приготували Різдвяний обід.

want+complex object (in the Past)
Я хотів, щоб ви прочитали цю книгу.   Тато хотів, щоб я була піаністкою.   Ми хотіли, щоб вони  приїхали  до нас у школу.  Він хотів, щоб вона пішла  з ним. Мій брат хотів, щоб я вивчала іспанську мову.  Вчитель хотів, щоб ми це прочитали.


want+complex Object with passive infinitive


Я хочу щоб  ця робота була зроблена вчасно. –I want this work to be done in time
Я хочу щоб машина була відремонтована до понеділка.  Він хоче щоб ця проблема була вирішена.  Вони хочуть щоб переговори були проведені у ресторані.  Вона хоче щоб книжка була повернута у четвер.




Negative sentences with complex object

want+complex object with negative sentences(in Present)
Я хочу щоб ти не робив того.  –I want you not to do it
Мама хоче щоб Павло не курив. Павло хоче щоб вчителі не критикували його у школі. Вчителі хочуть щоб Павло не прогулював уроки(skip the classes).  Вона хоче щоб він не дзвонив їй вночі.  Ми хочемо щоб вони не казали нам що робити.

want+complex object with negative sentences(in the Past)
Я хотів щоб ти не робив того.  –I wanted you not to do it
Мама хотіла щоб Павло не курив. Павло хотів щоб вчителі не критикували його у школі. Вчителі хотіли щоб Павло не прогулював уроки(skip the classes).  Вона хотіла  щоб він не дзвонив їй вночі.  Ми хотіли щоб вони не казали нам що робити.