Saturday 16 November 2019

Multi-preposition exercise(Electrontrans)


       Офіс Електронтрансу знаходиться у Львові у Рясне-1 на вулиці Шевченка 357.  Це велика 12 поверхова будівля. Перед будівлею є досить велика парковка. Справа від головної будівлі знаходиться невеликий парк.  Відділ постачання, цех( workshop) та склад знаходяться у двоповерховій будівлі за головним корпусом.
     Щоб дістатися до складу Електронтрансу треба їхати від центра по вулиці Городоцькій до церкви Анни і там на розвилці(fork road) повернути направо на вулицю Шевченка. По цій вулиці треба їхати приблизно 15-20 хвилин до Рясне-1.  Ліворуч ви побачите церкву, праворуч буде супермаркет ВАМ.  Коли проїдете супермаркет, відразу треба повертати направо. Їдете приблизно півкілометра по цій дорозі, повз церкву и там ви побачите знак Електронтранс. Відразу за знаком повертаєте направо і через 200 метрів підїжджаєте до воріт.  За воротами знаходиться двір та склад підприємства.

     Я почав працювати на Електронтрансі у кінці листопада 2016 року. Але мій перший офіційний робочий день був 1 грудня.  19 грудня був День Святого Миколая. Нам роздали подарунки від керівництва. Зарплату за грудень ми отримали на початку січня.  Я закінчив працювати навесні, у березні. Мій останній офіційний робочий день був 31 березня.  1 квітня мій контракт завершився.
     Наш відділ розташовувався на 2му поверсі, офісної будівлі.  Щоб дістатися до відділу я мав пройти через  турнікет(turnstile gates), на першому поверсі біля охорони(security point) і піднятися сходами наверх( upstairs).  Ми працювали у не дуже великій кімнаті з великим вікном. Мій стіл стояв біля вікна. Це був довгий стіл. На ньому була купа речей: ноутбук, блокноти, ручки, папери. 
     Переді мною сидів Євген. Справа від Євгена, біля стіни стояв принтер.  Навпроти Євгена сидів Юра. На третьому поверсі розташовувався конструкторський відділ. У коридорі( corridor, hall) стояв великий принтер. Керівництво розташовувалося на 4-му поверсі. Там була приймальня(waiting room), генеральний директор та його заступники.