Saturday 16 November 2019

Prepositions +pronouns in Objective case exercise


 Кого, чого( родовий відмінок)-книга Сергія, сумка Діани, машина Ірини, ручка дверей,  монітор комп’ютра

Кому, чому( давальний відмінок)-Сергію, Діані, Ірині, машині, шефу, брату, сестрі, вчителю.
Ким, чим ( орудний відмінок)-Сергієм, Діаною, Іриною, собакою, котом, шефом, братом, вчителем.

Біля мене, біля тебе, біля нього.  Для мене, для тебе, для неї, для нас, для них.  Мені, тобі, йому, їй, нам, вам, їм.  Мною, тобою, їм, нею, нами, вами, ними. Про мене, про тебе, про нього, про неї, про нас, про вас, про них.  Зі мною , з тобою,  з ним, з нею, з нами, з вами, з ними.

За ним. За мною. За нею. За нами. Попереду мене, попереду тебе, попереду нього, попереду неї, попереду нас, попереду вас, попереду них. Вище мене, вище тебе, вище нього, вище неї, вище нас, вище вас, вище них. До мене, до тебе, до неї до них. Від нас, від них, від неї, від тебе.

No comments:

Post a Comment