Saturday 16 November 2019

Exercises for Gerund



Like+gerund
Я люблю читати. Моя мама любить прибирати в будинку. Ми любимо мити посуд. Моя сестра любить подорожувати.

Hate+gerund.  Дуже не любити=hate

Він дуже не любить працювати ночами. Ми дуже не любимо брехати. Іноді я дуже не люблю вставати вранці. Багато людей дуже не люблять працювати.

Keep+gerund
Продовжуйте працювати. Продовжуйте тренуватися.  Продовжуйте вчити англійську.

Stop+gerund
Припинить палитиПрипинить марно витрачати час Припнить сваритися(to quarrel)

Thank you +gerund.
Дякую що допомогаєте мені.  Дякую що принесли розрахунки.  


-Привіт.  Ти позичиш мені гроші?
-Це залежить від того чи отримаю я зарплату сьогодні

-Ми наполягаємо на тому щоб ви прийшли завтра.
-А ми наполягаємо на тому щоб відпочивати завтра.

-Я пам’ятаю як він співав на сцені у 90-ті роки
-Так, я також пам’ятаю як відвідував його концерт у 95-му році.

 -Ти бачив фільм Avengers? 
-Ні
-Цей фільм варто передивитися.
-Я подивлюся але це залежить від того чи я знайду його в Інтернеті.


-Як ви вивчили так багато слів?
-Я вивчив багато слів, дивлячись серіали  і читаючи книжки
-Дякую за те що поділилися своїм досвідом у вивченні англійської.


--Вибачте що турбую вас.  Чим він зараз зайнятий?
-Він зайнятий тим що розмовляє з клієнтом.
-О, я пам’ятаю що розмовляв з цим клієнтом минулого року.


-Цей продукт потребує вдосконалення
-Так, я погоджуюся з тим що цей продукт потребує більше роботи.




Gerund.

Зеленський подякував Трампу за його допомогу Україні.
Демократи наполягають на тому що (insist on) Трамп робить усе протизаконно.

США допомогають Україні, надсилаючи військову та грошову допомогу. Україна відплачує тим що є стратегічним партнером США.

-Привіт.  Ти позичиш мені гроші?
-Це залежить від того чи отримаю я зарплату сьогодні

-Ми наполягаємо на тому щоб ви прийшли завтра.

-А ми наполягаємо на тому щоб відпочивати(have rest) завтра.

-Я пам’ятаю як він співав(singing)  на сцені(on stage)  у 90-ті роки
-Так, я також пам’ятаю як відвідував(visit) його концерт у 95-му році.

 -Ти бачив фільм “Avengers”?  
-Ні
-Цей фільм варто(is worth)  передивитися.
-Я подивлюся але це залежить від того чи я знайду його в Інтернет(on the Internet)і.

-Як ви вивчили(learn)  так(so)  багато слів?
-Я вивчив багато слів, дивлячись серіали  і читаючи книжки
-Дякую за те що поділилися своїм досвідом у вивченні(learning) англійської.

--Вибачте що турбую вас.  Чим він зараз зайнятий?-What is he busy with now?  
-Він зайнятий тим що розмовляє з клієнтом.
-О, я пам’ятаю що розмовляв з цим клієнтом минулого року.

-Цей продукт потребує(need)  вдосконалення( improving, improvement)
-Так, я погоджуюся з тим що цей продукт потребує більше роботи.

-Припиніть палити. Почніть працювати!

No comments: