Friday 13 September 2019

Present Perfect Continuous








Я викладаю англійську. Я викладаю англійську зараз. Я викладаю англійську вже 18 років.
Діана вчить англійську. Діана вчить англійську зараз. Діана вчить англійську зі мною вже майже 3 роки.  Діана вже вивчила основи англійської граматики.
Андрій читає книжку. Він читає книжку зараз. Він вже прочитав 15 сторінок. Він читає книжку з самого ранку.
Святослав зараз зайнятий. Він ремонтує монітор.  Він ремонтує монітор з самого ранку.
Вони все ще сперечаються(to have arguments).  Вони сперечаються вже дві години.  Вона ще спить. Вона спить уже дві години.  Він ще робить уроки. Він робить уроки вже три години.



Я відновлюю( to recover)  фотографії. Я відновлюю фотографії з самого ранку. Я вже відновив половину фотограій фотографії. Зазвичай я відновлюю фотографії на роботі.
Христина розмовляє по телефону. Вона розмовляє по телефону вже 15 хвилин.  Христина вже домовилася про поставку хімії( chemicals).  Христина завжди домовляється про поставки.
Наталя шукає машину. Наталя шукає машину з обіду і не може знайти.  Наталя вже знайшла машину. Наталя шукає машину кожного дня.
Святослав ремонтує безперібійники( UPSes). Святослав вже відремонтував шість УПСів. Ремонтувати УПСи-робота Святослава.  Максим і Віктор пишуть статтію. Вони пишуть статтю вже два дні. Вони вже написали першу частину статті.  Вони пишуть три статті на тиждень.
 Я роблю каталог щіток. Я роблю каталог з грудня минулого року. Я вже зробив 13 сторінок. Я люблю працювати з каталогами.