Monday 25 November 2019

General grammar exercise 21.11(promotion)


Бренди створюють для того щоб просунути товари на ринку.  Рекламні кампанії проводяться з тою самою метою.

Рекламні ролики на ТБ(TV commercials) -це ефективний спосіб просування товарів на ринку. Багато товарів просуваються таким чином.

Для того щоб бути продвинутим по роботі, треба бути компетентним і дуже активним. 
У "чорну п'ятницю" товари розпродаються зі знижками. Якщо я буду мати вихідний день у "чорну п'ятницю",   я піду по магазинах. Якби я мав вихідний сьогодні, я б залишився вдома оскільки погода не є добра.

У кінці року наші результати оцінюються нашими менеджерами.  Вони визначають, чи досягнуті цілі, які були встановлені на початку року.

Якби я хотіла  отримати підвищення, я б приймала участь у різних проектах. Якщо я буду приймати активну участь у різних проектах я ( можливо) отримаю підвищення.
Я роблю роботу. Я роблю роботу зараз. Я робив роботу вчора. Я буду робити роботу завтра. Я вже зробив роботу. 

Робота зроблена мною.  Робота була зроблена мною вчора.  Робота буде зроблена мною до понеділка.
Якби я мав більше часу я б вже зробив роботу. Якщо у мене буде більше часу, я зроблю роботу до понеділка. Якби у мене було більше часу вчора я б зробив роботу вчора.

Щоб зробити роботу мені потрібно більше часу і нові інструменти.  Щоб купити нові інструменти мені потрібен аванс.
Мій начальник хоче щоб я робив роботу швидше. Я хочу щоб мій начальник не заважав мені.