Tuesday 10 December 2019

Exercise for repeating grammar 10.12

Present, Past, Future.
Де ти живеш? Я живу у Львові.
Що ти робиш зараз?  Зараз я пишу тест.
Що ти будеш робити завтра? Ти підеш на вечірку у суботу? Так, я піду на вечірку, а Юля не піде.
Ти вже зробила домашню роботу? Ні, я ще не зробила домашню роботу. Я зробила тільки половину.
Що ти робила вчора цілий день? Вчора цілий день я працювала.
Що ти робив коли я дзвонив тобі?  Коли ти подзвонив мені, я ремонтував ноутбук.

Prepositions:
Ми маємо уроки у вівторок о 17:30.   Ми маємо урок з 17:30 до 19:00. Ми почали наші уроки у травні.  Ми маємо уроки протягом 7 місяців.  Ми закінчуємо курс через тиждень.  Через три тижні буде Новий рік.
Він живе у Львові на Сихові а працює у NBS на Новому Львові.  Зазвичай ми займаємося на 3 поверсі або на 5-му поверсі.


Pronouns in Objective Case.  
Ми не любимо їх, вони не люблять нас. Я кажу тобі щоб ти пішов до нього завтра. Візьми у нього гроші і принеси мені. Я позичив йому гроші три місяці тому і він не віддає їх мені. Я знаю її вже 20 років. Весь цей час у мене були чудові відносини з нею. Не розповідай мені казки(stories) , я все про тебе знаю. Вони нічого не знають про нас.  Ми бачимо їх вдруге в житті.

Conditional sentences( Conditional-2)
Would you give 1 billion dollars for charity if you were Bill Gates?
Would you kill people if you were a mafia boss?
Would you have your garden/vegetable garden if you lived in a village?
Would you keep going to work if you knew you would die in 6 months?
Would you go to business trip for a year if you got this opportunity?


Repeating Passive Sentences+Business vocabulary:
Товари мають бути вироблені до кінця місяця  і відправлені на умовах EXW.
Умови EXW передбачають що доставка має бути організована покупцем. Митні процедури та страховка також мають бути оплачені покупцем.
Оплата буде здійснена на ваш банківський рахунок, згідно інвойсу який має бути надісланий разом з партією товару.
Товари ще не вироблені. Вони виробляються.
Оплата ще не здійснена. Вона буде здійснена протягом дня.
Договір ще не укладений. Він обговорююєтся.


Infinitive of purpose+Business Vocabulary:
Для того щоб здійснити оплату, нам потрібно знати реквізити вашого банку та номер вашого рахунку.
Для того щоб відправити товари, нам потрібно знати вашу адресу та поштовий індекс.
Реклама існує того щоб просувати товари на ринку.

Complex Object+Business Vocabulary
Ми хочемо щоб вони  зробили попередню оплату.  Вони хочуть щоб ми спочатку надіслали їм товари, а потім вони заплатять усю суму.
Ми хочемо щоб вони заплатили за страховку та  митне оформлення. Вони хочуть щоб ми заплатили за страховку, а вони заплатять за митне оформлення.
Я хочу щоб менеджер продавця надіслала мені документи по е-мейлу якомога швидше.  Тому що мій митний брокер хоче щоб я надіслав їй їх негайно. Тому що митники хочуть щоб вона надала ці документи їм.

Gerund+Business Vocabulary
Я люблю працювати з постачальниками але я ненавиджу працювати з митницею.
Дякую що надіслали документи вчасно. Вибачте що не повідомили вас завчасно.
Продовжуйте вести переговори щодо умов поставки.  Припиніть звинувачувати в усьому постачальника.
Після погодження основних умов контракту, ми можемо почати розробляти специфікації до нього.
Ці пропозиції варто розглянути.  А ці пропозиції не варто розглядати.
Все залежить від того чи ви заплатите нам вчасно.  Ні, все залежить від того чи ви зробите замовлення вчасно. 

Nouns: Make plural of nouns
a credit card-
a loan-
a factory-
a salary-
an employee-
a man-
a woman-
a child-
a person-

Adjectives: Make 3 degrees of comparison
cheap-
expensive-
effective-
funny-
good-
bad-